Gadden å vi, vi ä bästa vänner.

Nu så, nu har vi vatt på konsert..vi bara gled dit mä inställningen att vi nästan haaatar Gadden. När han kom å gick stod vi å suckade bara å himlade mä ögonen å tyckte han va skittöntig. Tills han kom ut på scen. Då började vi tycka han va snygg till å mä. Å vi sjöng mä i låtarna å allting. Vafan. Här har man gått å trott att man har hatat han i all evighet, när vi egentligen tycker han ä bra. Jaha, där ser man. 23,30 spelar dom igen. Å jag antar att vi ska va där då, å då kommer vi ha pejrat skitmycke mer å dä förvånar mej inte om vi försöker få tag i micken.
♥Gadden, we love you♥

Jag börjar bli grym på dä där mä bilder, tyvärr kollade han åt fel håll.
Annars hade dä vatt perfekt!

Publiken säger
Postat av: Anonym

hahah.. det där känner jag igen.. fast det var på en spelning med ett band som körde gyllene tider covers.. fattar inte alls hur det kommer sig att jag kunde precis alla texter.. :) Känner igen det där attman gärna vill OGILLA någon och så bara smälter man.. nämner inga namn :) hahaha...

Skitcool bild, gör inte ett skit att han inte tittar in i kameran.. ser mer ut som en riktig actionbild.! Bra jobbat!

2008-08-01 @ 22:04:50
Postat av: Lotta

Med lite sprit i kroppen så låter allt bra........

Ha de så gott =)

Postat av: j

bilden blir lite som en press bild :)

2008-08-02 @ 12:20:41
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback