Hääännah!

*~Idag säger vi GRATTIS  till Hannah~*

Hom fyller 20 år den där Sälen-Hääänah, som jag brukar säga.
Vi har ju faktiskt bott grannar. I Senja 2 , Stöten i Sälen..hette dä så?
Sen åkte vi ju hem, å sen dess har vi inte setts. Illa.
Hultsfred ---> Enköping
..skulle kunna bli nästa roadtrip..

HÄR

Publiken säger
Postat av: Hannah

Haha, tack så mkt! Och ja den där roadtrippen måste ju bli av snart : )

Postat av: Sofia

Jag veet.. Jag är ju så teknisk att jag lyckades göra kommentarslänken osynlig men inte få tillbaks den..

2008-08-13 @ 20:13:43
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo fast då blir länkarna till höger svarta och osynliga. Finns ingen ram som skiljer dem åt, du skulle hört min svordomsharang som säkert ekade i hel huddinge när jag satt o trixade med det där.. =P

2008-08-13 @ 22:43:10
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: anders

2008-08-15 @ 00:02:35
Postat av: anders

hultsfred->halmstad borde stå överst på listan om jag inte mins helt fel

2008-08-15 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback