Jag vill kasta datorn i väggen.

vad gör du om du är ledig en dag och ensam hemma?
Städar. Å har jag redan städat så städar jag skåp eller nåt.
Eller så bakar jag bullar, sen blir jag rastös å ringer nån.

hur många mössor äger du?
Min stjärnmössa, å en mössa jag har snott av Joel, å några till.
Men dä ä dom två jag använder.
Å så 4 hattar. Icke att förglömma.

vad är det roligaste du gjort sedan du tog studenten?
Hum, jag skulle nog säga att dä va när jag å Tanja å Linnea
åkte te Norge å jobbade.

om du bara fick bära kläder från ett klädmärke,
vilket skulle det vara?
Adidas. Tänk va skönt.

om du fick vara världsbäst i en idrott, vilken skulle det vara då?

Snowboard. Dä hade jag varit oxå, om jag hade slutfört mitt 
säsongande i Stöten i Sälen.


 


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback