Jag vill te Noooorge.

Alltid när jag träffar Linnea får jag värsta Norge-suget. Då vill jag bara tebax, jag vill att alla som va där då ska va där nu å att allt ska va lika jävla roligt. Laxarna kan egentligen kvitta, men dom va ju lite charmiga ändå. Men jag tror dä ä mest allt annat jag saknar. För dä första ä man inte här, man känner ingen å ingen vet nåt om mej. Dä ä gött.
Å så har dom god leverpostei å gott kneipbröd.

Jag vill te Norge i oktober å november. Dä vore lite lagom.
..så om nån har ett jobb åt mej nånstans där så vet ni var jag finns..


Våran bakisterass, som vi kallade den,där satt vi inlindade i våra täcken å drack budgetcola å ventilerade helgernas bravader.
Jävlar, nu gråter jag snart.

Publiken säger
Postat av: Sojung

sv: hihi ja med iofs, beror lite på vars jag är:D

Postat av: Sandra

Svar: jaa vi får hoppas på det!!



mysigt med norge. se till att åka dit =)

2008-08-17 @ 19:44:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback