LunarDiary.

hultsfred..över nu.. Mån 20 jun 2005 11:22
festvialen ä slut, jag ä slut..
hur bra som helst..kollektivboende hos Tanja mä fyra plus två trevliga söta pojkar som numer har smeknamn efter beteende..haha..tack!
håkan hellström va den bästa..såklart..
å vi borde bli remförsäljare..fan va bra dä gick..=)
känner att jag pratar i gåtor..men dä gör inget för ni får inte veta nåt! lalala..vissa saker berättar man inte om..så ä dä..festivalen ä en sån i år..tystansplikt allihop!

på torsdag åker jag iväg å bor i kollektiv igen..på ÖLAND..härligt härlitg!
ska ta igen lite sömn nu å så så jag pallar!


 En gammal lunardagbok från 2005. Just nu hatar jag att jag skrev i gåtor!
Tanja, fattar du? Va dä Mr.Meck å dom eller?
Å vaddå fyra plus två? Vilka är dom där 2? Aaaah!

Publiken säger
Postat av: Sojung

sv: hehe, vad jobbar du med då?:)

Postat av: melinda

hehe ja det vore lämpligast om man hittade en pappa först :D det var fina namn faktiskt!

2008-08-08 @ 22:20:02
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback