Pm å Porr

Oh oh oh. Nu har jag lite TanjaTid.
Dä kan va på tiden, vi hinner aldrig ses, vi ä för upptagna.

Dä har slått över för mej å Jenny på jobbet i flera dar nu. Vi förlänger livet, som vi brukar säga. Vaktmästarn kallade oss till å mä "små busungar" häromdan.
Å jag tror tydligen att jag är chef på riktigt.
"jag förstår inte va dä ä å tjaffsa om, dä ä bara lyda våra order!"
Oooops.
Å Jenny skulle minsann aldrig nånsin kunna tänka sej å hoppa in på sin lediga dag, tills jag påminde henne om att dä skulle varit våran lediga dag. Vi ä inte på topp.

Nu ska jag dricka PM å käka porre.


Publiken säger
Postat av: t0tta

ok?? Förklaring krävs.. PM och porre???

Postat av: t0tta

Hmm.. *klurar* Pepsi Max och potatismos?... Chokladpudding?

2008-08-25 @ 18:38:43
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback