Dä händer grejjer utanför Konsum!

Jag stod utanför Konsum mä Rambo förut. Hundtricket, kallar jag dä.

Först kom en gubbe fram å frågade om han va snäll.

Jag: Njaaa.. alltså du ska nog inte komma fram tror jag.
Gubbe: Okej okej..men du vet att mi syster ho har haft hunne hele livet.

Å så babblade han på som satan å jag sa bara Mm.. Jahaa.. Jaa.. Hehe..

Gubbe: Eller?
Jag: Eh..va?
Gubbe: Höhöhö dagens ungdom.

Ja dagens ungdom, dra på trissor!

När gubbe nummer 1 hade gått kom gubbe nummer 2.
Gubbe nummer 2 va hundgodisförsäljare. Han kom glidande i värsta bussen.
Han frågade om Rambo hade käkat burgare nån gång. Dä visste ju inte jag men jag sa att han kunde ju minsann få smaka. Så jag raggade helt enkelt till mej en hel påse gratis godis till Rääämboh. Jag är för duktig alltså!

Publiken säger
Postat av: Kristin

Rambo kommer Alltid komma ihåg dej efter de här;)! han e mätt å go nu:D!

Postat av: Amanda

haha så bra. nu har rambo blivit glad :D

2008-12-09 @ 16:49:42
URL: http://ammielo.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hur gamla var dina "gubbar".



hamnar jag i den ålderskategorin?

=)

2008-12-09 @ 17:22:24
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback