Hej bloggen, dä va längesen!

Hej på er!
Jag har inte tid å blogga även att jag har all tid i världen egnetligen. Jag skyller på allt grannehäng här i nästankollektivet. Vi klarar oss inte alltför länge utan varann.
Å så måste vi ju skvallra om alla helgens bravader,
å alla vet allt innan man ens vet dä själv.
Dä ä så vi har dä, å vi gillar dä!

Dopet igår gick i alla fall bra. Rasmus va världens snällaste bäbis. Jag höll han i början för jag tänkte att om han blir galen får Tobbe ta längsta passet. Jag fick även hälla upp dopvattnet. Jag spillde inte.

Idag är dä måndag. Dä innebär nyttigliv igen
.
Så idag har jag å Kristin spurtat 1 mil typ. Å sen har vi köpt massa frukt, solat våra bleka skinn..å så har vi käkat mat. Fisk å potatismos.
Dä ni mamma å pappa!

Jag håller nämligen på å introducera Kristin i arbetslösa livet.
Jag har ju gått å blivit världsvan!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback