I brist på annat..

I brist på annat delar jag mä mej av några av mina favvobloggerskor!
..utan inbördes ordning..

♥ 
FrökenDespina Min syssling, typ. Vi har en jäkla massa projekt för
år 2009. Snart dags å göra slag i saken hörrö!

FrökenSuzette Egentligen känner jag henne inte. Jag har mest bara sett
henne spana på Hebe. Å så känner jag hennes kille.
Å på torsdag ska vi typ festa ihop, i alla fall jävligt nära! Woohoo!

FrökenSofia Min exsvägerska! I sommar ses vi igen..å då jäklars!
Å som jag brukar säga; Hon är smaaart!

FrökenJenny Min barndomskompis. Vi har gjort så mycke grejjer.
Hon har gått å blivit östgöte hon, där finns inga bra sparkbackar kan jag tro!

FrökenTina en av världens skönaste bruttor!

Så, nu har ni lite å göra om ni har brist på sysselsättning i juletider!

Publiken säger
Postat av: jenny

ohh va gölligt av dig =)

Postat av: Sofia

Wohoo, bara ett halvår+en månad kvar så smäller det!

2008-12-25 @ 20:45:56
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback