Inte helt ofarlig.

Idag har MALIN namnsdag.
Malin heter en av mina äldsta å närmsta vänner.
Jag gillar henne skitmycke♥

Jag har jobbat idag oxå.. två dar i rad.. undra om deras plan är å bränna ut mej.
Låt mej mjukstarta, för tusan. I å för sej kommer jag nog inte jobba på nåra månader igen nu. Men ändå. Micke tycker jag ska jobba i receptionen. "Helt otrevlig är du ju inte".
Vilka lovord!

Publiken säger
Postat av: Anita

svar: Tack !:D



jag har satt in bilden som bakgrund och "låst" den. Sen har jag högerjusterat den genom att lägga till "background-position: right top;".

Om du inte fattar så står det mesta på designadinblogg.se :)

Postat av: Kotteby

Grattis, malin!



P.S.

Att din bror fyllde år då jag sprang varvet, ger mig en känsla av att jag kommit till åren. Usch!



=)

2008-12-10 @ 20:34:09
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: malon

Tack, Kotteby! =)

Och Elin: jag gillar dig skitmycke mä

2008-12-11 @ 01:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback