Jag ska omvända en bög!

Enda gången jag tittar på tv mitt på dagarna är när jag är sjuk. Alltså har jag gjort dä hela veckan. Jag börjar dagarna mä lite nyhetsmorron å går vidare mä Efter tio mä Malou.. å sen kommer Full Bricka mä Harald å sen Hem Till Gården gånger 2.  Däremot har jag missat dom flygande doktorerna varje dag. Dä är dåligt.
Dä brukar va mitt favvoprogram annars såhär i sjuktider.

Just nu är Peter Jöback mä på tv.
Är dä nån jag ska omvända så är dä ta mej tusan han!

Publiken säger
Postat av: Ämma

Haha, så du är suugen på att se mitt fantastiska bygge? :p Kanske går att ordna, sen kan jag ju skicka ritningarna på det till dig, så kan du göra ett lika vackert :D höhö

Postat av: DespinaAngelica

jaa verkligen!! varför ska bögar vara snyggare än alla andra herrar hela tiden.. jag skulle nog också kunna vara med i arbetet vet flera stycken jag vill omvända=) det får bli nästa års projekt eftersom operation hellström/gessle inte blev precis så som vi tänkt oss;)

2008-12-18 @ 12:53:38
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: lina

näe mumma var ingen höjdare. jag råkade spilla ut den i vasken:) hehe. drack julcider istället. mycket godare kan jag lova:)

2008-12-18 @ 13:39:12
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Alma

Svar: Nej visst gör det inte den e sjukt bra!

FIn blogg du har, förlj gärna min med bloggkoll.se:)

kram

2008-12-19 @ 12:44:23
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback