Jag vilar inte på söndagar!

Igår va min aktivaste söndag på evigheter.
Jag gick upp klockan 8, åkte till Vimmerby mä Emma å Gerry.
Fikade hos Therese först, sen gled vi ner på stan. Gerry skötte sej ganska bra ändå, kunde varit värre. Jag fick förklara för han att vi bestämmer. "Nu är du mä oss!" Fast, sen råkade jag komma på att jag faktiskt va där mä dom. Han fick ingen julklapp, dä fick däremot jag. En klänning, inte ett ynka gram fetare får jag bli, då kan jag inte ha den.
Jag känner pressen!

Efter Vimmerby käkade jag mat hos mamma.
Å sen åkte jag direkt till Fia, på symöte, även kallat skvallermöte. Sånna behövs.
 Vi ses ju inte så ofta längre. Dä va kul å träffa er i alla fall flickor;
Sofia,Emma,Malin,Linda,Linda, Frida å Marlene!

Efter dä där spurtade jag runt Lönneberga mä Kristin å Maggan.
Å sen hängde jag i Kristins soffa resten av kvällen.

Ingen jävla vilodag dä där inte!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback