Ooops!

Mördarbacke- done!

Nu måste jag duscha å hålla på, sen ska jag te big city Vimmerby.
Jag ska köpa band till min klänning tänkte jag. Sen ska jag hem å sy. Eller om jag råkar åka förbi mormor. Dä kan ju va sånt som händer. Oops.

Hej så länge!

Publiken säger
Postat av: Ida

Ibland är det allt bra att mormor finns:D

Postat av: Suzi

Ich does NOT miss das MÖRDARBACKE.



Är alltid livrädd att ja ska falla bakåt när jag går upp där.

Värre är de när man kör bil nedför den. Känns som man ska välta framåt.

Och glida på taket.

Måste varit någon idiot (läs:Hultsfredsbo, hehe) som konstruerade den!

hehe.



men rumpan mår bra.

keep not falling out of Mördarbacke, Elin!

Tss...

2008-12-05 @ 12:26:58
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback