Så jävla busy!

Helg ni vet. Jag hinner inte.

Dä har faktiskt hänt rätt mycke kul om man tänker efter.
Småskitarna från Stockholm kom på besök till exempel. Dom fick uppleva en kväll på pumpen. Dä kan dom behöva. Så eeere! Som dom skulle sagt.

Nu ska jag gilda vidare i livet å sen kommer en rejäl jävla helgrecension!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Hade du kul på Pumpen?

Jag hade kul hela tio minuter, sedan hällde jag en öl över mig själv (missade munnen), skämdes och ville åka hem.

Sen sket jag i det och gömde mig på stora dansgolvet istället.

Postat av: emelie

haha, ja det var riktigt skönt att katten o han kom överens, viktigt sånt där! :P

2008-12-07 @ 21:33:47
URL: http://mlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback