Juldagen 2008. Done.


Nisse, Johan, Tobbe, Gerry,Totte å Robban!

 
1. Gerry kör bubblan å jag kör dansen, antar jag! Eller va fan gör vi?
2. Tre människor. En Tobbe, en Robin å en Syster!
3. Ensam mamma söker-ensam mamma hittar och Kusin-Ubbe
4. Jag å Gerry igen, kanske va slutklämmen på dansen...


Jocke å Gerry i sin jävla bubbla som inte ens är hans. Egentligen.


Emma å Ensam mamma söker-ensam mamma hittar!

Metropol va helt okej. Jag gjorde inget förbjudet eller nåt. Jag lärde Jejja hur man uppför sej, å hon gjorde dä väldigt bra. Vi råkade hamna på killtoan, varenda gång.
Dä blev i alla fall en jäkla efterfest.
Jag somnade vid kanske 9,00 å jag gick upp vid 11. Jag va rätt trött igår kan man säga, jag börjar bli för gammal för sånt där. Hm.

"Men, jag kan ta nåt ho redan har haft"

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback