10 centimeter ben är inget å hänga i julgranen.

Först vaknade jag vid 7. Men då kommer dä ju verkligen inte på fråga å gå upp. Uhh. Dä va bara försöka..å till slut lyckades jag somna om till 9.23. Å då gick jag faktiskt upp å ut en sväng mä Hund-Alva.
Jag tycker lite synd om henne har jag kommit på. Hennes ben är inte längre än ungefär 10 cm..å när vi är ute å går i sådär en timma..jäklar va hon måste få kämpa alltså. Men hon är lika glad för dä. Jag hade varit världens gnälligaste mä så korta ben å så långt å gå.

Nu väntar jag på att mina baguetter i ugnen ska bli klara. Jag ska lyxa till dä lite extra idag när jag faktiskt äter frulle. Dä är rätt ofta jag råkar glömma dä. Speciellt om jag ska nånstans. Då bara åker jag utan en matbit i magen å blir sådär hungrig-tjurig så ingen vill prata mä mej till slut.
Men idag så..idag ska jag till å mä ha gurka på. Dä är inte illa faktiskt.

Schmaklä måltä mejsjälv, som dom säger i Spanien.
Minus mejsjälv då givetvis.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback