21e jackan.

Vimmerby gick bra. Men jag köpte ingen present som var tanken. Däremot köpte jag en jacka.Min 21a jacka. Å faktum är att den faktiskt är väldigt behövlig. Idag på morron va jag vansinnig för jag inte hade nån helsvart. Nu har jag en. Å så har jag lite rutiga å lite rosa å lite gröna å lite vita å lite skinniga å lite långa å lite korta å allt man kan tänka sej. Nu är mitt lager rätt så fulländat.. Fast Emma lånar endel för tillfället. Jag är ju så snäll av mej så jag lånar ut grejjer hit å dit! Men jag har en som passar varje tillfälle kan man säga.

Jag va hos mamma å Håkan en snabbis förut.
Jag
: Men va du kollar på mej!
Mamma: Ja, men idag ser du verkligen inte svensk ut!
Jag: Va gjorde du egentligen förr i tiden?
Mamma: Ja, dä ä nästan så jag börjar undra själv ibland.

Ö-öuw!

Publiken säger
Postat av: Emma

Haha, jaa.. Man kan ju undra ibland ;)
Men här är jag..
Har jobbat, o jag jobbar till kl:23, sen efter det går jag o lägger mig, sen upp vid tolv, åker vid 14.30, så har knappt varit inne.
Jaa, jag älskar norge, har varit är en gång, o fler ska det bli. O Norska är ju så göött språk, love it :) heh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback