Aouch.

Ny dag. Inga planer.
Jag fick till å mä ta mä mej paraply när jag å Hund-Alva va på promenix.
Dä är för tragiskt mä regn alltså.

Dom ringde å väckte mej från jobbet idag. På måndag ska jag jobba.
Gud va dom kör mä mej. Jag blir ju utbränd. 8,00 ska jag stämpla in. Helst.
Men vi vet ju allihop hur dä brukar gå mä den saken.

Jag vet inte riktigt va jag ska höra faktiskt. Jag kanske ska visa er lite censurerade pics? Dä ska jag fundera på under tiden jag duschar, istället för å sjunga där inne. Dä törs jag ju inte mä risk för att grannarna ska höra mej.

Publiken säger
Postat av: Crazypill

ja ush för regn... =(

Postat av: Ingeborg

Hahaha! Ja potatismos är ju faktiskt uppskattat, det kan vara en ide.

Vilka grannar gillar inte sång? Genom väggarna hörs det säkert ändå inte om det är falskt eller inte!

2008-02-06 @ 11:04:07
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback