Barnen i Afrika!

Jag bestämde förut idag att jag skulle lägga mej 21.00 idag. Nu är hon fyra minuter över. Va skjera baghera mä min tidshållning nu för tiden egentligen? Jag fattar ingenting! Men imorrn måste jag nästan komma i tid till jobbet, annars hinner jag nog tyvärr inte allt som ska göras innan konferensgästerna vaknar.
Dom förstör min morron, som vanligt!

Jag har tänkt på en sak idag igen. Man får skitofta höra när man slänger mat att "tänk på barnen i Afrika". Å jag tänker faktiskt på dom rätt ofta. Men jag förstår fortfarande inte på vilket sätt dom skulle få dä bättre om jag tvingade i mej maten som jag inte orkade. Dä vet ju inte dom ens om.
Tål å tänkas på, som jag brukar säga.

image656
Jotack, jag är rätt nöjd mä ljuset på den här bilden!
Å mä dä tror jag att jag tar å säger gonatt.

Gonatt!♥

Publiken säger
Postat av: sanna

Håkan är underbar..:D men får ju endå erkänna att jag tkr han har gått ner sig lite.. Gillar inte den nya "Allsång på skansen,Håkan med hela svenskafolket han har blivit.". Men hans musik är helt underbar, synd att de va så längesen han släppte nåt nytt:D
De e rätt, man ska bara vara sig själv..=)

Postat av: Sandra

Svar: precis, det är ju svårt att veta nu innan hur de ska vara men ja kan tänka mig att tv4 har vissa regler för hur de måste vara..så de bör vara rätt så hårda ändå..

coool bild! =)

2008-02-27 @ 22:50:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback