Bloggtips å mat!

Dagens matintag:
2 baguetter, en bulle, ett vaniljhjärta å 2 baguetter till.
Dä blir en bra kväll. Dä känner jag på mej.

Jag har fjäskat för pappa så han ska hämta oss inatt.
 Å för ytterligare fjäsk å för att du inte ska ångra dej:
Du Är Världens Bästa Pappa

Å för att ni inte ska sakna ihjäl er efter mej ikväll så ska jag ge er ett bloggtips.
Hom heter Sofia å bor i ElStockholmo. Hon kallar mej sin för detta svägerska så jag kallar henne däsamma.
Hon har så starka åsikter om saker å ting att jag hoppas hon startar ett eget parti nästan, å gör hon dä ska jag bannemej bli aktiv inom politiken! Ibland förstår jag inte alla ord hon använder men dä låssas jag att jag gör, bara för jag tycker hon är så jävla smart.
Här har ni henne:
Minsmartasvägerska

Å här har ni mej, världens bästa Elin.
image625

Jag ska spöa skiten ur alla på singstar ikväll.
Bara så ni vet!

Publiken säger
Postat av: Emma

FAn jag vill oxå köra singstar.. Nu ska jag starax dra ner på stan en sväng.. Jocke bor typ i affärerna =)

2008-02-17 @ 09:47:39
Postat av: Håkan

Nu kommenterar jag mest för jag måste :P Men det är lite roligt också. skön bild på dig, du ser glad ut med det vanliga kåta leendet ;) Hoppas du hade roligt igår.

2008-02-17 @ 11:50:11
Postat av: Anonym

Oooh vad snäll du är! Men fasen nu har du gett mig prestationsångest, nu får inte ett enda osmart påstående slinka ur mina fingrar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback