Dagens mess!

Jag har införde just en ny grej här i bloggen. Dagens mess!
Idag blir dä dä här messet:
"Nu skulle du vatt mä, brevid oss sitter om möjligt en 20 poängare i din ålder.
Kram Mamma"


Hon sitter alltså på ett tåg på väg till Lysekil när hon skickar.
Å strax efter att jag har skrivit tillbaka
"Ge han mitt nummer" så får jag ett mms på självaste 20 poängaren himself.
 Min mamma smygtar kort på tågresenärer alltså. Passa er!
Men, han va snygg. Jag håller mä henne. För en gångs skull. Kors i taket!

Publiken säger
Postat av: Sofia

Nä jag vet, sommaren 2004 var jag i himmelriket för jag drömde nämligen om honom varje natt.. Till och med på midsommar och det vet man ju vad det betyder (A)

Postat av: Anonym

haha, sen när blev det farligt att åka tåg i västra götaland? :D

2008-02-21 @ 21:32:47
Postat av: jenny

hahahaha fy fan vad skön hon är!!

2008-02-21 @ 22:07:55
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback