EgoElin efterlyser!

Va Jenny å jag har kommit på idag på jobbet?
Svar: Den ulitmata korridorsgången. Dä är i stil mä dom som går till julklappssäcken i dä där första som går på julafton. Tomteverkstaden.
Om vi inte jobbar nåt?
Svar: Nja, vi letar mest efter vaktmästarna faktiskt. Eller har vi paus.
Välförtjänt givetvis.



Jaha. Emma blängde lite på mej förut när jag köpte godis. Men jag försvarade mej mä att jag inte har börjat ett nytt liv i matväg. Men, sen kom jag på att jag inte ens har sagt att jag ska börja ett nytt liv. Jag bara försvarar mej automatiskt. Dä måste jag sluta mä. Orka drygt inte få äta choklad.

Till sist en efterlysning:
Flän, vart äär du? Har du blivit tagen av en känguru?

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback