EgoElin listar doldisar!

Gomorron. Jag är vaken.
Å nu ska jag lista mina doldisar tänkte jag. Folk snackar om Brad Pitt å sånna där. Tramsigt tycker jag.
Jag pratar om vanliga dödliga.

Erik Edman- fotbollens doldis. Han är..jättesöt. Han märks inte så värst, men rätt va dä är så står han där mä ett leende å då blir jag kär.
Alhaji Jeng- stavhopparn ni vet. Dä kan ha å göra mä att jag har en förkärlek för mörka män, han är vacker. Även om han inte är så bra.
Markus Ahlm- handbollens i särklass snyggaste man.
Magnus Betner- Snygg, helt enkelt.
Per Gessle- han har en röst å en dialekt som inte går av för hackor.
Håkan Hellström-...men dä visste ni kanske redan?


Publiken säger
Postat av: Emma

Haha, aa jag vet ;)
Men tror inte jag skrev nått som jag
inte borde, hoppas jag :) Måste ta o titta en
gång till, hehe.. Tur att man inte var alltför
på lyset ;D

Postat av: Ingeborg

Haha, ja nu mår jag bra ja. Och ja, Magnus Betner är snygg. Förstår inte varför inte fler har upptäckt det.

2008-02-25 @ 20:28:01
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback