EgoElin svarar på frågor.

100 frågor har jag fått skickade till mej. Fy tusan alltså.
Jag tar några i taget.

 Fras/ord du använder för ofta?
Men orka dryyyyyygt!

Syskon?
Ja. 3 stycken. En Emma, En Fredrick å en Calle


Har du varit med om en bilkrasch?

Jag å Tanja har kört in i en stolpe som gick genom rutan.
 Å så kör jag i diket några gånger varje vinter.

Vän som bor längst ifrån dig?

Jag säger Ekke. Dä ä långt till Helsingborg när man väl ska dit.
 

Om du var ett instrument, vad skulle du vara då?
En fiol. Jag ä så jävla gnällig!


Publiken säger
Postat av: Linnéa

Ha, ha, fiolen va bra!! Inte för att ja vet om du e så gnällig, men de va fyndigt! :)

Postat av: Louise

jaså.. Men det är ju bra.. Man ska äta det man tycker om :)
Nä, jag klurar lite på det faktiskt.. hmm..
Vad händer hos dig idag då?

2008-02-28 @ 12:47:15
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, ja.. Jädrana tur var väl det!
Haha, jaa det är ju sånt man vill läsa ju.
Kanske inte lika roligt för skribenten, hehe..
Typ värsta kärleksförklaringen till nån man träffat en gång eller nått, haha ;)

2008-02-28 @ 13:02:43
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: Emma (igen)

Hallå, på frågan: vän som bor längst ifrån dig:
Jag & Hannah, hyffsat långt till Enköping va ;)

2008-02-28 @ 13:04:18
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: anders

nu blir jag lite lessen i ogat... ar inte tasmanien liiiiite langre bort

2008-02-29 @ 00:23:54
Postat av: amanda

ja ja fiol e ju inte gnälligt. iaf inte när jag spelar ;)

2008-03-02 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback