Ekke å Elin diskuterar framtid.

Ekke är hemma från skidsemester. Skönt. Då vet jag vart jag har han, å framför allt så har jag en trogen msn-vän när alla andra sviker för att dom kanske har ett liv eller så. Men jag har fått mms-update å filmer skickade till mej. Bland annat när han dansar i affären å när Pejtorr trillar i backen.
Mycke roande faktiskt.

Vi  började msn-diskutera framtiden för ett tag sen.
Va vi skulle göra om 5 år om vi fick välja helt fritt.
Jag svarade: Att jag skulle bo i Brasilien mä hela min familj å alla mina vänner, mest bara för att dä verkar häftigt å bo där..bara glida på karnevaler å grejjer. Coolt.♥
Ekke svarade: Att han skulle bo i Lund å precis va färdigutbildad.

Jag vet inte vem av oss som kommer lyckas bäst här i livet,
men jag håller på mej själv. Såklart.

Nu ska jag sova. Sista natten i huset på ett tag.

Gonatt!

Publiken säger
Postat av: Anonym

God natt elin

2008-02-24 @ 23:52:59
Postat av: anders

frankrike blir det.. men det ar ju ratt nara brasilien

2008-02-25 @ 01:35:12
Postat av: Maffian

Tänk på maffian i brasilien. Visar du din nuna där och är västerländsk så är det förenat med döden. Okej, kanske lite mycket dramaqueen från David, men lite så är det!

2008-02-25 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback