En mamma som hånar sin dotter.

Jag råkade säga till mamma en dag att jag kanske tänkte gå upp å träna pingis igen. Just då va jag verkligen sugen på dä å min gamla lagpolare har ju faktiskt flyttat hem igen å va oxå sugen på å damma av racket igen.
Jag va lixom i mitt esse just då.
 Man har ju ett pingishjärta efter sådär 10 års spelande♥

Men, jag gick ju inte dit. Å dä visste väl mamma att jag inte skulle.
Vafan. Steget mellan å va sugen å ta sej dit är ungefär 3 mil långt.
 Dä kan ta ett tag.
Framför allt ska man ju orka mä all uppståndelse som blir.
"EgoElin spelar igen!"
Kommer skapa kaos i Sverige.

Vi får väl se. Men du mamma, du ska inte få ett öre av mina proffspengar.
Så går dä!

image624
Mamma mä sin älskade rattmuff på huvvet!


Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: jaa precis, sjuka regler å skit.. blä!!

Hoppas du får en bra helg..

Postat av: josiee

äntligen fredag,ha en fin helg!

2008-02-15 @ 15:34:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback