Hot or not?

image628image630

Jag hatar Cola Light.
Men va gör man inte när konsum inte kan tillfredsställa mitt behov.
Jo man köper dä ändå å nästankräks.
Tacka vet jag PM. Dä är bra skit. Nån sa att man blir dum i huvvet av lightläsk.
Lyssna inte på dom. Jag dricker dä. Jämt.
Å ja, jag är ju en av dom smartaste å snällaste jag vet.

Å Gerry, du kommenterar inte nu!

Publiken säger
Postat av: Tobbe

Men du är väl rätt korkad om jag minns rätt!?

2008-02-18 @ 17:59:39
Postat av: Gerry

skapligt dum skulle jag vilja påstå, ännu en gång hittar du en anledning att blanda in mig i bloggen.. du är kär i mig.

2008-02-18 @ 18:56:15
Postat av: Ingeborg

Nejmen! Man tackar och bockar! High praise! Jag måste erkänna att jag gillar din blogg också!

Jag gillar dit språk! Jag kanske har fel, men det känns som om du liksom skriver på din dialekt, så att säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback