Igår va en annan dag.

Först födelsedagspartajj hos Bambi. Trevligt å träffa alla gamla pärlor. Å sjunga singstar är inte att förglömma. Som vanligt va jag ju skitbra. Träning ger färdighet, som dom brukar säga. Å jag å Tanja tränar ju.
Sen ville vi till pumpen. Men dit ville ju ingen köra oss minsann så vi fick gå till Harrys istället.
Å jag har mer än en stämpel. Igen. Skitsnyggt verkligen.
Dä va kul faktiskt. "Nej, hon vill inte ha nåt..hon vill bara plocka körsbär "Word.
Nya barjobbare fattar ingenting.
Dä ä tur jag har min favvo där, han vet hur dä går till.
Nån sa till mej att jag va för charmig för att han skulle
vilja ha sin tjej där just igår.
Trög tyckte jag å blev Fröken Duktig för ett tag. Ajjabajja honom.

Takida tjatade jag till mej oxå. Dä är inte dåligt.
 På båda dansgolven lyckades jag.
Curly Sue på slutet, skönt för folk å hångla till den tyckte jag.

Faktiskt är jag rätt pigg idag. Även att dä inte ser ut så på mej direkt.
Men imorrn ni vet, då är dä en klubbad säl som vaknar av klockan vid 05,00!

Aaah!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback