Inget ljus i tunneln idag heller. Vafan.

Idag har vi städat på jobbet. Gnott tills våra händer blev helt skrynkliga å äckliga. Bara 22 byggdammsrum kvar nu. Jag ser verkligen inte ljuset i tunneln alltså. Aaaah. Idag kom vi såklart oxå på massa bra saker, den där Jenny å jag. T.ex att vi kommer få världens starkaste magar eftersom vi skrattar oss igenom hela dagarna när vi försöker flytta stora tunga jävla garderober å sätta upp lampor å hoppar i sängen när vi leker schlagerstjärnor mä dammsugarslangen å sånt. Mycke roande jobb vi har just nu faktiskt. Plus att en av snickarna är skitsnygg å använder sej av vad vi kallar discolampa.

Snart ska jag på äventyr. Kalas brukar jag kalla dä. Jag ska till å mä ge bort en present. Å hade jag varit rik ade jag gett bort 2..men jag är så fattig för tillfället. Å först måste jag få tag på mamma men dä verkar hopplöst.
Where are you mami? Dä betyder att jag undrar vart du är!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback