Jag bara ljuger!

"Hallå, på frågan: vän som bor längst ifrån dig:
Jag & Hannah, hyffsat långt till Enköping va ;)"

Svar: Oops. Jag måste ha tänkt på när vi bodde grannar i sääälen såklart.
Vi kom dit, tog stället mä storm å åkte hem igen!



"nu blir jag lite lessen i ogat... ar inte tasmanien liiiiite langre bort"
Svar: Flän, du är inte min kompis. Du är min framtida man!

Alltså, inget fel egentligen!


Publiken säger
Postat av: Hannah

:D heh, rätt ska vara rätt elin!

Postat av: Emma

Jag inststerar på Hannah!
Rätt ska vara rätt ÄLIN!
Haha, ja i stötet bodde vi ju nästan tsm, så
nära vare. Så länge vi varade kvar däruppe, hah ;)
Om alla bara vågade vara som oss, då skulle man inte vantrivas på ställen, haha ;)

2008-03-01 @ 22:22:03
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback