Jag blir galen alltså.

Dä här gör mej galen just nu:

◊Den satans hunden som håller på å ylar här hela dagarna.
Den är skitjobbig faktiskt.
Jag överväger å gå ner å spruta citron-vatten genom brevinkastet å hoppas att
den sitter där. Dogs do not like citron.

◊Att jag går runt å sjunger på "vi har fått en konstig ko, mä konstiga små hooorn"
En gång dagisfröken, alltid dagisfröken.

Att min bil är isig å jag ska åka till mamma. Dä ä däför jag inte har åkt än.
Hon blir nog snart galen.

◊Att  mina favvobrallor är skitfula å fulla mä hål.
Men dä skiter jag i å har på mej dom ändå

◊Att jag precis nu måste ut å skrapa bilen!

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Nej det blir nog svårt. Men jag tror jag ska försöka. Får börja mitt nyttiga liv på måndag, och dåså!

Postat av: Emsan

Yes! Och idag är det lördag och då får vi också äta! Den fina sången är inte den från Mamma Mu eller så? Jag förstår din galenlista! :)
Ha en bra dag!

2008-02-16 @ 11:49:06
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback