Jag ska bli chef, har jag tänkt.

Gud va trött man blir när man jobbar alltså. Inte klokt egentligen.
Å idag hade endel ätit taggtråd till frukost tror jag, förutom Jenny å jag då, vi har alltid kul. En vacker dag ska vi ta över dä där stället. Vi har redan nu börjat bli vad vi kallar dä, minichefer.

Jenny:
Men du får gå upp nu å prata mä henne!
Städledare: Eh, menar ni att jag ska göra dä  nu eller?
Vi: Japp!
Städledare:..okej.
Jag: Å förresten så jobbar Jenny imorrn oxå har vi kommit på.
S-ledare: Jasså?
Vi: Ja, annars hinner vi inte klart.
S-ledare:..jaha..okej..

Stackarn, hon måste börja bli hård mot oss snart.
Hon bara gör som vi säger, å vi gör som vi vill.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Haha jag vet, ens häst blir som ens egna lilla trygghet där inget går fel =)

Postat av: Louise

Jaja.. Hehe.. Lätt! :)

2008-02-26 @ 17:25:44
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback