Jahaaaja

Jag å Kristin lanar för tillfället. Å så smygfestar vi lite mellan varven. Dä här mä utgång har vi lämnat lite öppet. Fast jag vet ju av egen erfarnhet att dä kommer börja rycka i min ut-tarm om ett tag. Dä kan jag slå vad om. Men vi får se. Först ska jag heja på Fläns gamla klasskamrat i melodifestivalen å käka lite popcorn å sådär.


image614
Här ä ho.
Kristin


Publiken säger
Postat av: Emsan

Utekvällen blev verkligen galen och mer därtill. Underbart kul var det! :)
Hur blev din kväll? Hoppas toppen!

Postat av: anders

nanting sager mig att dom inte vann

2008-02-10 @ 00:33:57
Postat av: Ingeborg

Haha, japp det blev en bra kväll! Hur har din helg varit, här stod det ju inget!

2008-02-10 @ 16:16:56
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback