Lika som bär, jag svär. Å gud va jag rimmar bra.

En gång för längesen va dä en som påstod att jag va lik princess Victoria. Herrejösses..om man ska va lik nån av dom..då vill man inte va lik tant-vickan..man vill va lik flash-madde. Men tack å lov är dä bara den gången jag har fått höra dä. En annan gång fick jag mejl av nån som inte vet vem jag är..han tyckte jag va slående lik Karin som dansar i Lets Dance.
Tur han bara har sett mej på bild.
Annars är jag nog mest bara lik min mamma.
Har jag hört.

Däremot har jag lite dille på å jämföra folk.
Jag kan nästan alltis säga att nån är lik nån.
T.ex handbollens stjärnskott Kim Andersson är riktigt lik Nicke Nyfiken. Å ja, han är en apa..men dä kan faktisk tinte hjälpas i dä här fallet. Dom ÄR lika som bär.

Dä är många som inte tror jag är svensk oxå. När jag va uppe i Sälen trodde dom jag va spansk. En av pöjjkarna kom till å mä å bad om ursäkt till mej i efterhand för han hade tydligen råkat säga "som en jävla blatte" nån gång när vi spelade spel. Han trodde jag hade tagit illa upp. Haha. Rätt sött.
 Fast jag är ju så svensk jag kan bli.
Men jag förstår ändå inte varför man ska säga jävla blatte, när man inte beklagar sej å säger jävla svensk.
Men dä är ju jag dä. MissNollRasist.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Vem är jaaag lik då du har ju sett mig en gång typ. Haha. Try your best! =)

2008-02-04 @ 20:55:29
Postat av: Sofia

Men gud jag är likadan, ser likheter med alla människor. Numera är det ingen som tar mig seriöst, inte ens om jag jämför ett tvillingpar med varann

Postat av: emma

Du är faktiskt lik Karin, iaf på bild :)

2008-02-04 @ 23:05:47
URL: http://emmaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback