Mamma vet ingenting!

Eliin säger:

vet du att jag har namnsdag idag?

Marie säger:

japp det är därför jag bjur på mat

Eliin säger:

du hade ju inte en aning!

Marie säger:

jo faktiskt du

Eliin säger:

har du sett dä i kalendern?

Marie säger:

hörtet på radion du

Eliin säger:

dåligt av dej!

Marie säger:

jag vet

Så..allihopa..Grattis till mej! Jag heter faktiskt inte bara Elin!
Å till å mä mamma skriver på småländska!

E.L.I,N M.A.R.I.A K.E.N.N.M.A.R.K


Publiken säger
Postat av: Alexandra

Svar: Haha, ne det tror jag inte!

Postat av: jenny

haha jag hade ingen aning om att det var maria idag, och ingen annan heller tror jag för ingen har sagt grattis än =P Men grattis på dej iaf!

2008-02-28 @ 17:22:21
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com
Postat av: malon

Ja, Elin var det ju iaf inte... för det är i slutet av juli ju! Det vet jag! =)

2008-02-29 @ 07:48:43
Postat av: Emma

GRATTIS i efterskott damen!

2008-03-01 @ 22:20:10
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback