Min mp3 å jag.

När jag är ute å går har jag fullt ös musik i öronen. Dä va skitlängesen jag la in alla låtar i den där. Å alltså, dä är en jäklans blandning. Ena stunden är dä Backyard Babies..sen nästa låt kan va Öppna Landskap, å rätt va dä är så kommer lite vengaboys. Då undrar jag varför jag ens har sån musik där i?
Jag fattar ingenting.
Men sen kommer Håkan Hellströms Känn Ingen Sorg För Mej Göteborg.
jäklar pinnar dä på i benen å jag sjunger så högt så jag inte ens vågar kolla bakåt om nån kanske råkar höra mej. Ganska rolig blandning egentligen faktiskt. Om man vill gå i intervaller.
Om jag bara hittade sladden skulle jag byta. Men den är puts väck.
Jag va nära å avbryta min promenad både en å två gånger idag.
Men jag tvingade mej runt hela. Till Lönneberga, runt där..å så hem.
Jag hjärntvättade mej själv bortmäfettetbortmäfettetbortmäfettet.

Annars har jag kockat idag. Slängt ihop en pastasallad som är så god att jag tror jag smäller av å redan börjar längta till lunchen på jobbet imorrn. Jag skiter i kockjävlarna som inte vill va på jobbet. Jag kan själv!
Haaaa!


Publiken säger
Postat av: Emsan

Gissa om jag tröståt? Har man varit på kryssning och är halvt död finns inte så mycket mer att göra :P
Joorå, min helg har varit finemang, din då? :)

Postat av: sandra

Härligt med en powerwalk!!!

2008-02-18 @ 20:42:39
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Fröken minus

tack så hemskt mycket! :)

2008-02-18 @ 21:02:51
URL: http://minus18.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback