Mitt stuff är ditt stuff.

Fröken Kennmark borde börja vända tillbaka sitt dygn.
Just nu somnar jag inte före 2 å vaknar inte före 10.
På måndag ska jag va på jobbet vid klockan 06,00 efter 3 veckors semester. Jag kommer va som en klubbad säl, minst. Å dä är inget vanligt jobb som drar igång heller. Dä är städa-efter-renovering-jobb. Aaah! Byggdamm all over 28 rum. Herrejösses. Utbrändheten närmar sej.
Hellre stressar jag ihjäl mej i konferenssalarna innan grupperna kommer.
Fast när jag gör dä, då hatar jag dä oxå!

Men, idag ä dä fredag å jag förtränger att dä snart är måndag.

Snart ska jag till kära 
syster  å ta en promenad mä henne. Jag blir som värsta sprallbruttan i dä här vädret. Jag som annars är så lat.
Sen ska tydligen Emma komma å "kolla lite i min garderbob"
Kent-konsert kräver kanske sitt stuff. Eller, mitt stuff.

image623
I september tänker jag åka tebax till Spanien igen.
vem vill mä?

Publiken säger
Postat av: jenny

bjuder du? ;)

2008-02-15 @ 11:43:06
Postat av: mirjam

jag ä på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback