Överkokt Spaghetti.

Har precis spurtat runt Lönneberga mä Kristin. Nu är hela jag som en överkokt spaghetti. Jag dör nästan. Jag ska aldrig mer motionera en söndag efter Harrys. Aldrig mer.

Annars idag har jag tagit mej en välförtjänt powernap hela dagen ungefär.
Lite skidskytte å sånt. Lovely.

Nu är dä värsta att jag har jobbångest. 3 veckor ledigt sätter ju sina spår.
Å dä värsta av alles allt är att inga kockar är där.
Jag måste ha mä mej maaaat själv. Alltså måste jag åka å handla.
Dä vill inte jag. kockjävlar.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, jo bortsett från att då är det ändå typ, koftor på ett bord och så, allt är sorterat, och högarna är mindre. Här är det verkligen bara en hög med allt. Från underkläder till skidbyxor. Jäkla kul faktiskt!

Men lite likt slutrean, när man måste tävla om plaggen :P

Postat av: Frida

Heej! Såg er på promenad idag i din fina stjärna mössa va....Hoppas allt är gött...Måste ses snart...Massa kram

2008-02-17 @ 19:58:09
URL: http://fridaohlsson.blogg.se
Postat av: pop-mört

Varför inte äta lite överkokt spaghetti då?

2008-02-18 @ 11:44:53
Postat av: pop-mört

Ja, om du inte orkar göra matlåda kan du ju börja gnaga lite på dig själv. En överkokt spaghetti :P

2008-02-18 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback