Så dä kan gå.

Dä ä ganska taskit att man inte får komma in på Pumpen när man väl pallrar sej dit. Faktiskt. Men då kan man välja alternativet att tvinga en gubbe å köra oss å två andra okända gubbstruttar till Harrys. Dom va tydligen från norrland eller nåt. Tyvärr fick inte deras stackars fruar plats i bilen eftersom jag å Äääva såklaart skulle åka mä.
I did Harrys mä 3 helt galna småbarnsmorsor över 30. Dä va som å släppa kalvar på grönbete. Å aldrig hade jag träffat dom innan heller. Dom trodde dom skulle behöva ta hand om mej där inne.
Men jösses, är dä nåt jag kan..då är dä å gå på Harrys!

När jag inte är i min Pejron-bubbla. Dä ä då jag märker hur jag själv beter mej. Jag skakar på huvvet å tänker: men vilket folk.så dom håller på! sen tänker jag ett steg länrge: Precis som jag brukar!
Dä va rätt många som frågade om jag körde. Dom är väl inte vana att jag inte rer mä dom. Jag sa mest..men låååt mej vaaa jag orkar inte määä er! Han i baren sjöng Ska vi plocka körsbär i min trädgård för mej. Jag har en förmåga å alltid vilja att han spelar den. Han ä så snäll så snäll. Sen chockade jag han genom å inte säga flaaaasköl utan jag vill ha vaatteeen.

Jag hittade även två kompanjoner som jag hade väldans roligt mä. Dom va den manliga motsvarigheten till mej å Tanja. Lätt. Vi satt på scenen å kollade på alla pinsamma hånglande par å gubbar som försökte ragga på vansinniga flickor å sånt. Dom tyckte dä va mycke roande att jag kunde dingla mä benen oxå. "lilla stumpan" uppkom efter dä. Dom fixade mitt elektriska hår mä lite ölskum. Kreativt.
Hemvägen va en pina. Hela vägen från Ääva till Thäräs. I partyskor.
Välkommen vattenblåsor!
image587
Ge mej vår. Nu.
 
Obs
Barnet på bilden har inget mä texten å göra. Hon är bara söt.
Min Skruttunge.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback