Två prickar och ett o efter.

Idag mår jag rätt bra. Jag har bara ont i halsen. Men dä ser jag som en hobby.

Alltså är dä slut på den här livsstilen:
image581
Lite synd, jag har en hatkärlek till den.
Idag har jag välkomnat lättfil och solrosbröd igen.

Senare kan dä även slinka ner en semla. Jag ser dä som att jag har en jäkla massa å äta ifatt nu så ingenting är för onyttigt på några dar nu. Mycke smart.

Pumpen imorrn känns lite tveksamt. Jag kanske borde köra.
Om jag kör så ska jag välkomna min andra smiley i den här bloggen, någonsin.
Dä ska bli den mä två prickar å ett o efter.
Dä vore dä värt!

Publiken säger
Postat av: Emsan

Klart du är värd party! Men tänk på dig själv så du orkar bara! Man brukar vara lite vek efter en sjuklingvecka!
Men soffan med en semla och lite godis kan ju vara fullt ok det mä!

:o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback