Tvingar-Tanja.

Jag ska strax bege mej till Tanja. Jag ska sova på hennes ena sänghalva inatt. Hon ska träna ikväll. Nu försöker hon tvinga mä mej till råga på allt! Jag försöker såklart prata bort dä hela tiden bara. Men hon är så hård. "Men duu!! Nu packar du å kommer hit!!" Ahh, jag lever verkligen i misär.
Men step-up är på tok för tråkigt för min smak alltså. Jag har hållt på mä dä flera år å jag har utvecklat nåt slags hat till den där brädan.
 Dä är verkligen skittråkigt faktiskt.

Å så vet jag att Emma bakar mina favvokakor oxå.
Så när Tanja tränar, ja då frossar jag i Adams 1årskakor!
om jag känner mej själv rätt. å dä gör jag.

Arrividerci imorron folks!

Publiken säger
Postat av: sandra

SVAR. jaa de var riktigt gött att få sol på sig, tyvärr blev jag bara värre av det...
hoppas din dag varit bra.

Postat av: mirjam

Åh, step som ä så kul.. Klart du ska följa mä Tanja.
dä hade jag gjort om doktorn gett tillåtelse.. :/
jävla fan.

2008-02-11 @ 18:25:42
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag håller med dej, step up är skittråkit! då är aerobic roligare : )

2008-02-11 @ 19:12:02
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback