Vi har gjort dä igen hörrni!

*~Igår slogs besöksrekord i den här bloggen. Igen~*
Å som vanligt firar vi mä lite textfärg!

Å så bjuder jag även på en bild som jag kallar;
EgoElin som ni aldrig sett henne förut.
image652
Jag vet, västen är skitsnygg, tyvärr finns den inte å köpa längre.
Men,  mot högstbjudande kan jag gå mä på å sälja den.

Dä ser ut som Ami har ettt grönt öga. Jävla häftigt man kan få till dä mä lite damm alltså. Perfect match å allt.

Publiken säger
Postat av: therese

Svar: de som är så gott =)

Postat av: Sandra

Svar: precis, då känner man ju att man gjort något iaf... känns både skönt och jobbigt lixom...=) mysigt med häst.

2008-02-26 @ 17:37:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: malin

haha, västen va ju skitsnygg;) jooo, jag fick höra av linnea att ni hade planer på! kan ni inte komma upp så kan vi slå till med en fest! vore skoj:) fast erkänn ju, folket här är strange!haha, hur fan hade karln kommit in te er med? galna människor!

2008-02-26 @ 18:00:08
URL: http://malinsruta.blogg.se
Postat av: anders

nu borjar jag ju undra hur manga besokare har du?

2008-02-27 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback