Vissa tycker faktiskt om mej.

Eliin säger:

jag tror du får ge mej lite bra ord som jag kan lägga ut så
kan gerry ta sej i ruumpan

Firefightande psykologen säger:
Hahah..Du vill höra lite bra ord och egenskaper om dig menar du?


Dä är faktiskt inte bara jag som tycker jag är bra.
Kolla här va min firefightande psykolog vän tycker. Å han vet. Tro mej:


Du är väldigt snäll och omtänksam och pratglad när du är på rätt humör.

Du är en rolig tjej som har sinne för humor. Om något lite sjuk ,
men ändå väldigt rolig.
När du är på det humöret.

Du är smart, på ditt eget sätt. Socialt menar jag då. Förstår sig på de sociala kodningarna som kan vara något av det svåraste man kan göra.

Du är en toppentjej helt enkelt som inte riktigt fått till det på relationsplanet. Inte riktigt hittat den rätta killen utan en massa jävla töntar och en massa smörbögar utan stake och utan charm. Saknaden av karisma genomskådar dess smörbögar.


Word! mitt nya ball-uttryck.

 


Publiken säger
Postat av: MR FREUD

Jag kunde inte ha sagt det
bättre själv faktiskt. Vilken klok kille det där måste vara. VIlken stjärna, vilken idol. Vilket prins. Tänk om man kunde få vara så klok! Jag suktar redan! ;)

2008-02-14 @ 15:32:06
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

Postat av: Jonna

ha en bra dag!♥

2008-02-14 @ 15:51:21
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll ;)

2008-02-14 @ 19:03:25
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Sandra

Svar: ja fick inte heller någon hälsning .. men har haft en bra alla hjärtans dag ändå! =)

Hoppas din kväll varit bra.

2008-02-14 @ 20:01:31
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback