Äckel-Elin.

Nu hoppas jag verkligen att jag har spytt för sista gången. Jag orkar inte mer.
Magsjuka is not the shit.

Harrys igår i alla fall. Dä va sådär. Dä tar emot å säga, men dä va dä.
Jag drack vatten där. Så dä ä ingen bakfylla jag lider av
. Möjligtvis en kombination.
Men halv sju på kvällen är man inte bakfull.

Dä va inte så mycke folk. Men dom va rätt. Kan man säga.
Å jag å the man jag har utsett till kommunens snyggaste är fortfarande bästisar.
Dä känns ju skönt.
Dj:n å jag va inte bästisar förrän jag hotade han mä att om han
inte spelar dom låtarna jag vill ha direkt så åker vi hem.
Då gjorde han dä. Man måste va hård mot dom.

Nu ska jag försöka förstå mej på hur man får på kanal 3,
 bland alla dessa dosor å boxar å skit.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Krya på dig!!

2008-01-13 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback