Den Elin är menad för bor i Thailand

Elin är min bästa vän, och därför kan jag ärligt säga att jag vet att det finns något som är menat för Elin, men som bor på andra sidan jordklotet. Det jag menar är den rosa mopeden jag har fotograferat här. Till och med hjälmen är rosa. Som klippt och skuren för Elin. Ja, de skulle trivas ihop. Jag såg också en rosa bil som också var menad för Elin, eller om Elin är menad för den bilen... tyvärr hade jag inte kameran med mig just då men jag intygar för er alla att den hade varit just i fröken Kennmarks smak.

Elins moped

Hoppas ni ursäktar att jag inte gästbloggade i helgen... jag vet ju att det här inlägget har varit oerhört efterlängtat.
/Malin (som hoppas att Elin är frisk nu!)

Publiken säger
Postat av: Emsan

Jag förstår att du blir rastlös av att bara ligga inne. Tur att det börjar bättra sig iaf! :) Dessutom är det helg nu, mycket trevligt!
Javisst är våren välkommen nu. Jag behäver ljuuus!
Ha en toppenfredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback