Eh.

Dä är inte så väldigt kul när man från början hade 3 zebra-tavlor.
Sen har man 2 för att man råkar tappa en.
Sen har man helt plötsligt bara 1 för att man råkar
trycka sönder glaset på den andra.
Vissa skulle kanske få ett mindre utbrott. Jag fick ett större.
Fan för mej. Att jag aldrig kan lära mej å ta dä lite lugnt.

Å sen är dä inte så kul att man har glömt tvdosan i Hultan.
Å att man lämnade sin lampa å sina speglar till Oskar.
Å att jag inte hittar nån antennsladd.

Å sen är dä förbannat jävla störande att jag inte klarar bana 35 på Bloons.
Dä ä så lätt, egentligen.

Å ja, sen ska jag prata pensionssparande mä Gerd nästa vecka.
Dä ä inte heller så kul.

Relativt tråkig fredag alltså.





Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, jag kände verkligen för att göra det samma! Haha, lät inte som du haft en superdag direkt... Men lördagen blir säkert bättre!

Postat av: mija

Varför inte harrys istället? ;) haha
Dä tycker jag låter som ett mycke roligare förslag... :)

2008-01-12 @ 10:25:31
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback