Förstår inte folk..

..att ingen är hemma i dä här huset om man inte har svarat efter 4 signaler.
Sen att jag sitter å kokar av ilska för att dä aldrig slutar ringa å för att folk är så jävla tröga är en annan sak.
Man ringer inte hur länge som helst när man borde förstå att ingen är hemma.
Efter 10 signaler övervägde jag å trycka på den
 gröna å sen lika snabbt på den röda igen.
Bara för å slippa höra dä där ilska Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Varför jag inte svarar?
För jag är trött på den här frasen:

-Ah hej dä ä Elin. Nej han är inte hemma.
eller den här.
-Ah hej dä ä Elin. Nej han är på jobbet.

Så jag skiter helt enkelt i å svara mer nu.
Jag borde blivit född mä horn i pannan.

Publiken säger
Postat av: Emma

Hehe, jag brukar inte heller
svara hemma :-P
Det är endå aldrig till mig, för mina
kompisar ringer på mobilen.
Palla ringa hem, när det kostar 69öre
på mobilen, och då svarar man dessutom :D
I´m at your side Älin! :)

Postat av: Emma

Men pucko! man ska alltid svara när det ringer.. så är det!!

2008-01-12 @ 08:49:57
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback