Frågor å svar. Del 2.

Vi avancerar till 6 frågor.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Japp! Eller, nae förra veckan. Men dä va en grym grej å ni får inte veta.
Tids nog määrks dä ändå. Tji på er.


När var senast någon stötte på dig?
I Lördags. En sån där klåfingrig äckling på Harrys. Uää.

 Vad åt du till middag senast?
Schnitzel, fullkornsris,majs å rhode island. Sagolik blandning.


Vem var den senaste som ringde dig?
 Mamma. It was all about en vattenflaska.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Dä garanterar jag. Jävla as.


Vilket riktnummer befinner du dig i?
0495


Publiken säger
Postat av: sandra

De va ju lite roliga frågor =)

Svar: heheh kanske det är så. men jag tycker det är kul när alla deltar.. oavsett om man är bra eller inte...det är ju det som är charmen med det !!

Hoppas du haft en bra kväll och att den fortsätter att vara bra!

Postat av: ingeborg

Mmm, chips. Me like. Har bara hittat vanliga lättsaltade, med baconsmak och med senapssmak hittills... Men det kanske var dem du syftade på?

2008-01-15 @ 21:17:52
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: sandra

Svar: Jaa grymt skönt att inte ha klack... till vardags har jag nästan aldrig det.. sjukt jobbigt att ha en hel arbetsdag...samt jobbigt när man måste gå snabbt till jobbet.. heheh

2008-01-15 @ 21:39:59
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: ingeborg

Haha, I see. Jag ska leta efter superduperchips. Det låter som en bra ide!

2008-01-15 @ 21:50:48
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback