Frågor å svar. Del 3.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Håkan Hellström. Å som jag sjunger mä.

Hur många syskon har du?
Tre. Emma -snart 30. Figge- snart 19. Calle- snart 7.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på va jag ska måste göra inför dom.

Vilken film kan du alla replikerna till?

En av Bert-filmerna. Jag vet inte hur många gånger Jejja å jag såg den.
Va kan man vinna då? 100 kilo kaffe! Huuundra kiiiloo?!

Äger du några band t-shirts?
Japp. En röd som dä står Takida på.
Ett pejron-köp. Jag gillar inte ens färgen röd, å jag använder den sällan.
Men snygg ä den ta mej tusan! Å köpt i Mariestad på konserten. Wiho.
Den är ett minne från en av alla Tanjas å mina miniroadtrips.


Publiken säger
Postat av: Linnéa

Vart va ni när de spelade i Kalmar??? Det va ju ingen hemmifrån och vi som hade hoppats på värsta reunionpartajet!! :)

Postat av: malin

Fasen vad snäll du är, kan man inte få fylla 28 först innan man snart är 30 år. Eller vad säger du emma???

2008-01-16 @ 16:44:24
Postat av: Sandra

Svar: jaa precis.... att dansa i högklackat ett hel kväll tar ju kål på fötterna...men om man ska vara fin får man lida pin.. haha.. man är ju helt förstörd dagen efter. och det är ju sååå grymt skönt att ta av sig skorna efter kvällen då... men att uppleva det i veckorna.. njaa, de känner jag inte för..därför blir de mest platta stövlar till vardags :)

2008-01-16 @ 17:35:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback