Frågor å svar. Del 6.

Gillar du senap?

Nej. Verkligen inte. Hänki å jag brukar diskutera senap.
Jag tycker skitäckligt, han tycker skitgott.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag tycker såklart bara fruktanstvärt synd om mej själv,
å tycker att alla andra borde göra dä oxå!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Beror på. Om dom säger dä på Harrys tackar jag Gud för att dom inte ringer.
Annars blir jag skitarg.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill ha tebax min navelpiercing som av okänd anledning är borta.
å så vill jag tatuera insidan av armen, neranför vecket precis.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag dejtar ju inte eftersom dä ä för fjantigt för mej.
Men OM jag mot all förmodan skulle dä så
kan jag betala min mat själv.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback